maanantai 18. tammikuuta 2016

5/16

Ma
Uintia 1,5 km

Ti
Lepo

Ke
Lepo. Kuumetta ja vatsanväänteitä.

To
Lepo. Kuumetta ja vatsanväänteitä.

Pe
Lepo. Ei enää kuumetta mutta toipilas olo. Huomenna taas ladulle.

La
Lepo. Kurkku tulikin kipeäksi yöllä.

Su
Lepo. Sama.

Ei oikein sujunut tämä viikko. Sairastin ilmeisesti jonkunlaisen vatsataudin aikavälillä keskiviikko - torstai ja olin oikeasti onnellinen kun kuume nousi. Vaikka olen sairastellut vuodesta 2011 lähtien aika paljon, ei kuumetta ole ollut montaakaan kertaa. Perjantaina olo tuntui jo ihan kohtalaiselta ja tauti oli menossa ohi, eipä ollut paha takaisku.

No, lauantaina heräsin sitten kurkkukipuun...

Sillä tiellä ollaan ja kokemuksen+flunssan möreyttämällä rintaäänellä voin kertoa, että nollaviikko tulee tästäkin. Eli kahden viikon tauko tulee tähän kohtaan, juuuri kun ehdin ihan mukavaan vauhtiin syksyn moniviikkoisen sairastelukierteen jälkeen. Olen tähän tilanteeseen joutunut niin monta kertaa aikaisemminkin, ettei mitään suurempia tunnekuohuja ole potilaalla esiintynyt.

Olen menossa torstaina reumalääkärin vastaanotolle. Sain uuden lääkkeen lokakuussa, ja sen jälkeen olen ollut aika tarkkaan puolet ajasta flunssassa. Verikokeissa selvisi, että neutrofiilit ovat alle viitearvon joten se voisi olla syynä tähän heikkoon vastustuskykyyn. Mutta en ole lääkäri enkä edes valelääkäri joten odotetaan nyt mitä se oikea lekuri sanoo.

Joka tapauksessa tulen muokkaamaan alkuperäistä treenisuunnitelmaa hieman kevyempään suuntaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti